גלנט בפיקוד המרכז: "זירה משנית, לא רוצים הסלמה"

קובי פינקלר No Comments on גלנט בפיקוד המרכז: "זירה משנית, לא רוצים הסלמה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

וידאו: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בפיקוד המרכז יחד עם מפקד הפיקוד יהודה פוקס, אלוף (מיל׳) אמיר אבועלפיה, מפקד אוגדת איו״ש תת-אלוף אבי בלוט, רמ״ט הפיקוד תת-אלוף רועי שטרית, ראש המנהל האזרחי תת-אלוף פארס עטילה, נציגי שב״כ, משמר הגבול וקצינים נוספים.

בהערכת המצב, שר הביטחון גלנט קיבל סקירה על פעולות ההגנה ביישובים והצירים ברחבי יהודה ושומרון, והפעילויות המבצעיות המתבצעות לחיסול גורמי הטרור במחנות הפליטים, החרמת אמצעי הלחימה וסיכול תשתיות הטרור.

שר הביטחון הדגיש כי המטרה המרכזית היא שימור השקט בגזרה לצד גביית מחיר משמעותי מגורמי הטרור, וביצוע כל מאמץ התומך בפעולת צה״ל ברצועת עזה.

שר הביטחון הודה לתת-אלוף אבי בלוט, שיסיים השבוע את תפקידו כמפקד אוגדת איו״ש, על פועלו למען חיזוק הביטחון וסיכול הטרור ברחבי יהודה ושומרון.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הערכת המצב: ״בהערכת המצב עמדתי מקרוב אחרי המאמצים הגדולים שנעשים פה יומם וליל כדי להילחם בטרור ולשמור על האוכלוסייה האזרחית. צה"ל פועל במחנות הפליטים על מנת לפגוע בכל מי שמנסה להניע פיגוע טרור.

״הפעולה הזאת נעשית על ידי אנשי סדיר ואנשי מילואים בשיתוף פעולה הדוק של צה"ל, משמר הגבול ושירות הביטחון הכללי, בצורה מרשימה, מדויקת ואיכותית.

״כל הזירה הזאת היא זירה משנית למאמץ העיקרי אותו אנו מקיימים ברצועת עזה. בדומה למה שקורה בצפון, אין לנו עניין להגיע להסלמה ואנחנו עושים את כל המאמצים על מנת למנוע אותה.

״הכוחות מבצעים את העבודה היטב, חשוב מאד שיהודה שומרון יישארו שקטות על מנת שאנחנו נוכל להשלים את המשימה שלנו ברצועת עזה, לחסל את ארגון החמאס, למגר אותו, להוריד אותו מיכולותיו הצבאיות והשלטוניות ולהביא לתוצאה הרצויה שם, כאשר יהיה ברור מה צה״ל עשה בעזה, הדבר יקרין גם על יהודה ושומרון וגם על כל המקומות האחרים״.



0 תגובות